Technologia WebVR – prosty sposób na VR w przeglądarce

Czym jest web VR?

Obok gogli VR czy seansu na YouTubie istnieje jeszcze inny sposób na doświadczenie materiałów 360 stopni. WebVR to technologia, dzięki której obraz sferyczny może być wyświetlany bezpośrednio w przeglądarce, bez konieczności instalacji dodatkowych aplikacji czy pluginów. Zobaczcie, jak to działa, klikając na obrazek poniżej:

majowka.png

Zalety technologii WebVR

Korzyści płynących z technologii WebVR jest mnóstwo. Pierwszą, najważniejszą, jest poszerzona dostępność treści VR. Najbardziej doceniają to nasi Klienci z działów marketingu czy employer brandingu – mogą w ten sposób sprawić, że kampania oparta na treściach sferycznych będzie cechowała się dużo większym zasięgiem. A to dzięki wielokanałowości, czyli dwóch lub więcej punktom styku z odbiorcami. Oprócz doświadczenia VR np. na targach pracy czy w sklepie, potencjalny pracownik czy klient będzie kontynuował kontakt z marką na stronie WWW. 

Drugą zaletą jest wygoda użytkowania. Jak już wspomniano wcześniej, webVR nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania – wystarczy przeglądarka, którą w końcu ma każdy. A wszyscy marketerzy dobrze wiedzą, jak wielką przeszkodą dla efektywności kampanii potrafi być zmuszanie odbiorców do dodatkowych czynności.
 

Przykłady technologii WebVR


 

Zrzut ekranu 2018-09-12 13.22.29.png
Zrzut ekranu 2018-09-12 13.35.33.png
Zrzut ekranu 2018-09-12 13.39.53.png